Odpowiedzi

2010-03-06T10:56:23+01:00
-wrażliwością,
-umiłowaniem mądrości,
-otwartym umysłem,
-dążeniem do prawdy
5 3 5
2010-03-06T10:56:25+01:00
- ciągłe zadawanie sobie pytań
- uczuciowość wyższa
- niezrozumienie świata - dążenie do tego żeby zrozumieć
- smutek
- duży zasób słownictwa
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:01:27+01:00
-dąży do poznania prawdy
-miłuje mądrośc
-wrażliwy
-zadaje sobie wiele pytań, na które szuka odpowiedzi
-wiecznie smutny
-uczuciowy
-mądry
8 3 8