Odpowiedzi

2010-03-06T11:00:55+01:00
Scrooga właściciel kantoru Bohater jest skąpy na wet w uczuciach.
2.Starszy człowiek ,o rysach na twarzy ,długi nos ,wąskie wargi,miał wręcz odpychający wygląd .
3.oziębły chłodny, obojętny na cierpienie ludzi,
4chorobliwie skąpy
5.Samotny człowiek który nie reaguje na cierpienia ludzi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T11:02:41+01:00
Scrooge był człowiekiem bardzo bogatym, jedynym właścicielem znakomicie prosperującego kantoru ( biura) handlowego. W dążeniu do pomnożenia fortuny odznaczał się skrajną bezwzględnością, wyrachowaniem w kontaktach, zysk, złoto było dla niego wszystkim. Gromadził pieniądze nie po to, by je wydać, był bowiem bardzo skąpy, nie tylko wobec pracownika, biednych, rodziny, ale i dla siebie. Z tą pazernością i skąpstwem, cynizmem i bezdusznością, egoizmem i arogancją doskonale korespondował sam wygląd zewnętrzny Scrooge'a. Był to starszy, zgarbiony mężczyzna o bardzo surowej twarzy, haczykowatym nosie, srogim i zimnym spojrzeniu zaczerwienionych oczu, które odpychało ludzi. Przed laty Scrooge był zupełnie innym człowiekiem: wesołym, zdolnym do wzruszeń, umiejących, żyć wśród innych ludzi, okazującym im zainteresowanie i życzliwość. Zmienił się z upływem czasu, utracił miłość kobiety.

P.S Liczę na naj ;)
6 4 6