Odpowiedzi

2010-03-06T10:57:11+01:00
Aparat cyfrowy:
Zalety:
-Duża ilość pamięci
-Lepsza jakość zdjęć
-Możliwość nagrywania filmów
Wady:
-Możliwość popsucia się po gwarancji
Aparat tradycyjny:
Zalety;
-Możliwość wywołania zdjęcia od razu
Wady:
-Mała pojemność
_ograniczone funkcje dodatkowe
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:14:33+01:00
Tradycyjne:
+ mniej kosztowne
+ prosta obsługa

- ograniczona ilość zdjęć
- klisza może się prześwietlić
- nie ma podglądu w zrobione zdjęcia

cyfrowe:
+ podgląd zdjęć
+ możliwość usunięcia niechcianego zdjęcia
+ akumulator zamiast baterii

- duża cena
- bardziej skomplikowana obsługa
17 4 17