Odpowiedzi

2010-03-06T11:05:24+01:00
------------------ZAWIADOMIENIE------------------------------
Z przykrością oświadczamy, że rezerwacja biletów na zwiedzanie Akropolu jest nieaktualna z przyczyn prywatnych. Przepraszamy w imieniu organizatorów.
--------------------------Nazwa firmy/ Twoje imię.-------------------
2010-03-06T11:10:07+01:00
_________________________________________________________
Zawiadamiam z przykrością , że zwiedzanie Akropolu.
Już się odbyło lecz zapraszamy państwa na przejażdżkę do gór Tatr która odbędzie się dn.1.04.10r
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:11:07+01:00
Drodzy Goście!
Informujemy,iż dnia (np.:20.03.2012)rezerwacja biletów jest nieaktualna na zwiedzanie starożytnego Akropolu.Za utrudnienia przepraszamy.W nagrode za odwołanie rezerwacji informujemy,że dnia(np.:25.03.2012) każdy kto zarezerwował bilety dodatkowo godzina zwiedzania.Przepraszamy.
Zarząd Ustawodawczy.