Podane pytania podziel na naukowe i filozoficzne.

1. Czy świat jest wieczny?
2. Skąd się biorą huragany?
3. Kiedy można spowdziewac się tzęsienia ziemi?
4. Czy czlowiek ma duszę?
5. Czy w ogóle możemy poznac swiat?
6. Jak uprawiac rosliny, hodowac zwierzęta?
7. Co to jest prawda?
8. Jak leczyc ludzi?
9. Jaki jest sens cierpienia?
10. Jak odróżnic dobro od zła?
11. Jak zachowac zdrowie?
12. Jak osiągnąc szczęście?

3

Odpowiedzi

2010-03-06T11:12:33+01:00
Naukowe:
2,6,7,8,10,11
filozoficzne:
1,3,4,5,9,12
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:13:15+01:00
Pytania naukowe:2,3,6,8,11
filozoficzne:1,4,5,7,9,10,12
3 5 3
2010-03-06T11:13:25+01:00
Naukowe: 2, 3, 6, 8, 11
filozoficzne: 1, 4, 5, 7, 9, 10, 12
2 5 2