Odpowiedzi

2010-03-06T11:52:04+01:00
Ref.
Tęskno mi Panie do tych łąk ojczystych
tęskno mi Panie do krajów zielonych
tęskno mi Panie do kwiatów i brzóz
Tęsknię o Panie
1.O Panie jak wytrzymać mam
gdy w sercu pustka i żal
gdy smutek leje się
Łkać mi się chce.
ref.Tęskno mi....
2.nie potrafię już tak dalej żyć
pomóc musisz szybko mi
błagam Panie tyś tylko mą nadzieją
tęsknię o Panie.
ref.Tęskno mi.....
3. Dziękuję Ci Panie za ten dar
mogę teraz cieszyć się z innymi
bo Tyś dobry Panie dał mi świat
i nadzieję którą w sercu mam.
ref. O Panie wierzyłem w twą moc
O Panie dziękuję Ci za to
że Tyś pomogłeś wtedy mi
O Panie dziękuję Ci.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:00:14+01:00
Ref:
Kiedy idę Tęskno mi Panie,
kiedy biegnę Tęskno mi Panie,
bo nie widz Cie.

1
Chodziłem po łąkach i szukałem Cie
Chodziłem po lasach lecz nie znalazłem Cie

ref:
Kiedy idę Tęskno mi Panie,
kiedy biegnę Tęskno mi Panie,
bo nie widz Cie.

2
Chodziłem po górach,
Chodziłem po wsiach i miastach,
lecz nie znalazłem cie.


ref:
Kiedy idę Tęskno mi Panie,
kiedy biegnę Tęskno mi Panie,
bo nie widz Cie.

3 1 3