Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:13:27+01:00
Jakie enzymy wystepuja w zaladku czlowieka
dlaczego trawa jest zielona
jaka temperature ma slonce
jakie planety tworza uklad sloneczny
wymien z czego sklada sie oko
2010-03-06T11:14:50+01:00
1.Kto odkrył tlen?
2.Dlaczego w Czarnobylu był wybuch elektrowni atomowej?
3.Dlaczego w Polsce nie można zrobić elektrowni wodnej?
4.Z czego składa sie powietrze?
5.Z kąd wzieli się murzyni w Ameryce?
2010-03-06T11:16:14+01:00
Jak zbudowana jest kula ziemska?
Jak podzielone są zwierzęta?
Jak zbudowane jest uzębienie u człowieka?
Z czego zbudowane są kości?
Jakie są choroby gardła?