Kiedy śpiewamy hymn narodowy?
Tylko proszę o konkretną i poprawnie napisaną informację, musi zawierać kilka zdań.
Nie piszcie np. na meczu, bo zgłoszę do moderatora ;)

3
hymn śpiewamy podczas: rocznicy odzyskania niepodległości,11 listopada,na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego,na apelach szkolnych i podczas uroczystości patriotycznych.

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:16:41+01:00
Hymnn możemy spiewać w wielu okolicznosciach. Pierwsza okolicznoscia jest wazne wydarzenie dla naszego kraju np. rocznica odzyskania niepodleglosci. Jeszcze inną (sorry że nappisze;d) jest rozgrywanie meczy miedzynarodowych.
21 4 21
2010-03-06T11:20:18+01:00
Hymn śpiewamy podczas ważnych uroczystości państwowych. W szkole również śpiewamy hymn, gdy jest akademia, apel. Hymn jest pieśnią reprezentacyjną dla tego piłkarze śpiewają ją na meczach. HYmn narodowy śpiewamy jeszcze na zawodach sportowych. Każdy Polak powinien znać swój hymn.
(przepraszam za te zawody:p)
22 4 22
2010-03-06T11:36:00+01:00
Hymn narodowy ' Mazurek Dąbrowskigo' jest śpiewany na uroczystościach, które nawiązują do ojczyzny. Np. 11 listopada. jak również na otwarciu i zamknięciu roku szkolnego.
16 4 16