Potrzebuję przetłumaczyć tekst i nawet nie wiem z jakiego to języka... Kumpel miał taki opis:
Seulement I et un calme miroir est une illusion, face à la même que celle sur un autre environnement est un objectif ne change pas, il ne regarderez plus jamais vos yeux se réconcilier avec sa propre conscience.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:18:00+01:00
Tylko ja i cisza lustro jest iluzją, twarz samo jak inne środowiska jest celem nie zmienia, nigdy nie patrzeć w oczy się pogodzić z własnym sumieniem.

To było po francusku
2 5 2
2010-03-06T11:20:58+01:00
Tylko ja i cisza lustro jest iluzją, twarz samo jak inne środowiska jest celem nie zmieni, nie polecamy
Twoje oczy nigdy nie będzie pogodzić z własnym sumieniem.


to z j.francuskiego
2 3 2
2010-03-06T12:04:28+01:00
Francuski - polski
Tylko ja i cisza lustro jest iluzją, twarz samo jak inne środowiska jest celem nie zmienia, nigdy nie patrzeć w oczy się pogodzić z własnym sumieniem.
1 5 1