Odpowiedzi

2010-03-06T11:20:34+01:00
Byli biednymi ludzmi, przesladowanymi przez bogatych, uwierzyli w Boga ktory da im szczescie po smierci
45 4 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:20:59+01:00
Byli niewolnikami, ludźmi z najbiedniejszych warstw społecznych. Uważali, że jeśli będą wyznawać chrześcijaństwo Jezusa wszystko u nich się zmieni.
12 3 12
2010-03-06T11:24:38+01:00
Chrześcijaństwo powstało w I połowie I wieku w rzymskiej prowincji Judei wśród wyznawców judaizmu. Byli to zazwyczaj biedni ludzie trudzacy sie handlem i uprawiajacy rolie. Czasmai byli to również niewolnicy taj jak w Quo Vadis. Ludzie Ci zostali chrzescijanami gdyz uwierzyliw prawdziwą nauke nastęoców Jezusa dottyczącą zycia i cudów jakie zrobił Jezus.
27 4 27