Odpowiedzi

2010-03-06T11:27:13+01:00
Cud nad Wisłą - byl wtedy gdy polacy wygrali na wisla w 1920r z chyba niemcami
cud w Kanie Galilejskiej - cud przez Jezusz gdy zamienil wode w wino
ósmy cud swiata - cos uznawane do 7 cudów świata i znim jest bardzo dobre
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:35:20+01:00
Cud w Kanie Galilejskiej-cud na wielką miarę,coś nizwykłego
cud nad Wisłą-coś co niemogło się wydarzyć,było nie możliwe,a jednak się zdarzyło
ósmy cud świata-coś wspaniałego czego jeszcze nie było
6 4 6