Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:35:37+01:00
1 sodowe zawierające barwniki, olekji zapachowe, substancje lecznicze, olej kokosowy i inne
2 Proszek do prania zawiera związki powierzchniowo czynne, związki zmiękczające wodę, enzymy oraz środki wybielające
2010-03-06T11:39:29+01:00
Skład mydła:
mieszanina soli sodowych wyzszych kwasów karboksylowych:
-część hydrofilowa grupa COONa
-część hydrofobowa grupa węglowodorowa
1)skład proszków do prania:
2)detergenty
3)zmiękczacze wody
4)enzymy
5)wybielacze
3 4 3