Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • KDAS
  • Początkujący
2010-03-06T11:37:15+01:00
Dane:
F=20 000 N
m=10 kg
v1=10 m/s
v2=90 km/s = 25 m/s

szukane:
t=?

a=F/m
a=20000/10 = 2000m/s^2

a=v/t
t=v/a

cialo ma przyspieszyc o 25 m/s wiec nasze v wynosi 25 m/s

t=15/2000 = 0,0075 s = 7,5 ms
2010-03-06T12:09:41+01:00
Dane:
F=20 000 N
m=10 kg
v1=10 m/s
v2=90 km/s = 25 m/s
szukane:
t=?
a=F/m
a=20000/10 = 2000m/s^2
a=v/t
t=v/a
t=15/2000 = 0,0075 s = 7,5 m/s