Napisz tradycje niemieckie zwiazane z wielkanocą np kiedy sie obchozdi co sie robi itd.Oczywiscie po niemiecku z wytl. Poziom pracy 6klasa.
Przetlumacz
jajko wielkanocne
baranek wielkanocny
koszyczek wielkanocny
czekoladowy zajac
czekoladowe jajko
wielkanocny zając

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:32:54+01:00
Ostern Lamm,
Osterei legen
zajac Schokolade
Schokolade Osterei
2010-03-06T12:01:45+01:00
Osterei
Osterlamm
Osternest
Schokoladen-Hasen
Schokoladen-Ei
Osterhase
2010-03-06T13:13:18+01:00
Osterei
Osterlamm
Osternest
Chocolate Zajac
Schokoladen-Ei
Osterhase