Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:34:26+01:00
Najwyżej wyżej wysoko
wyśmienicie wyśmieniciej najwyśmieniciej
mądrze mądzrzej najmądrzej
ekstrawagancko bardziej ekstrawagancko
źle gorzej najgorzej
wytwornie bardziej wytwornie najbardziej wytwornie
nowocześnie nowocześniej najnowocześniej
potwornie potworniej najpotworniej
boleśnie boleśniej najboleśniej
pewnie pewniej najpewniej
odpowiedzialnie bardziej odpowiedzialnie najbardziej odpowiedzialnie
szczęśliwie szczęśliwiej najszczęśliwiej
szeroko szerzej najszerzej
2 3 2
2010-03-06T11:39:02+01:00
Najwyzszy-najbardziej wysoki ( wyzszy)
Wyśmienity-wyśmienicie ( bardziej wyśmienity-najbardziej wysmienity)
MĄDRY-madrze(madrzejszy-najmadrzejszy)
ekstrawagancki-ekstrawagancko(bardziej ekstrawagancki-najbardziej ekstrawagancki)
zły-źle (bardziej zły - najbardziej zły)
wytworny-wytwornie(wytworniejszy-najwytworniejszy)
nowoczesny-nowoczesnie(nowoczesniejszy-najnowowczesniejszy)
potworny-potwornie(potworniejszy-najpotworniejszy)
bolesny-bolesnie(bolesniej-najbolesniej)
pewny-pewnie(pewniej-najpewniej)
odpowiedzialny-odpowwiedzialnie(bardziej odpowiedzialnie-najbardziej odpowiedzialnie)
szczesliwy-szczesliwie(szczesliwiej-najszczesliwiej)
szeroki-szeroko(szerzej-najszerzej)


proszę ;p))