Odpowiedzi

2010-03-06T11:35:24+01:00
Pole=2*a*b+2a*h+2b*h

280=2*6*5+2*5*h+2*6*h
280=60+10h+12h
220=22h
h=10
123 4 123
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:37:39+01:00
V = Pole_podstawy * H, gdzie H - wysokość

Pole podstawy = 6*5 = 30 cm²

Pole_ściany_bocznej₁ = 6*H
Pole_ściany_bocznej₂ = 5*H

Pole powierzchni całkowitej = 2* Pole_podstawy + 2*Pole_ściany_bocznej₁ + 2*Pole_ściany_bocznej₂

280 = 2*30 + 2*6*H + 2*5*H
280 = 60 + 12*H + 10*H
280 - 60 = 22*H
220 = 22*H /:22
H = 10 cm

odp. Wysokość powinna wynosić 10 cm

19 4 19