Odpowiedzi

2010-03-06T11:35:05+01:00
1.kiedy 2 sily oddzialowujace na cialo rownowaza sie?

wtedy, gdy maja przeciwne zwroty, taki sam kierunek i taka sama wartosc

2. co t o jest wypadkowa sił?

to sila ktora dziala na cialo - jest roznicą miedzy wieksza a mniejsza sila
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:36:29+01:00
Kiedy ich wartość(siła) jest taka sama oraz kiedy działają one z dwóch stron na dane ciało.

Siła wypadkowa jest to siła, która zastępuje działanie kilku sił, przyłożonych do tego samego ciała. Siła wypadkowa powoduje zmianę pędu ciała, zgodnie z drugą zasadą dynamiki. Siła wypadkowa jest sumą wektorową sił działających na dane ciało
1 5 1