Odpowiedzi

2010-03-06T11:43:56+01:00
Niniejszym mamy przyjemność zaprosić
.....
na uroczystość przyjęcia
Sakramentu Pierwszej Komunii Świętej
przez naszą córkę/syna
.....
w dniu .... o godzinie ....
w kościele .... w ...

Honorem wielkim będzie nam gościć W. P.
na przyjęciu z tej okazji, które odbędzie się w naszym
domu przy ulicy ....
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:45:18+01:00
Zaproszenie

Zaśpiewaj Hosanna i wznieś oczy do nieba,
dlatego, że tak czujesz, nie dlatego, że potrzeba.
Złóż ręce do modlitwy, bo jutro zaczynasz od nowa
wycieczkę do Boga, którego dziś przyjąłeś
do serca swego. proszę Cię - nie zawiedź mnie i Jego.

Serdecznie zapraszam CC YY, moją najukochańszą matkę chrzestną na Pierwszą Komunię Świętą, która odbędzie się 01.01.01 r. o godz. 11.11- w Kościele XXX.

Marysia Kokonowawka
4 3 4
2010-03-06T11:48:12+01:00
Zaproszenie na I Komunię Świętą

Patrycja Kowalska serdecznie zaprasza
SZ.P Małgorzatę Dugoć
na uroczystość przyjęcia
I Komuni Świętej
która odbędzie się
w kościele św. Agaty w Wieluniu
dnia 24.05.2010 roku o godz. 11:00
4 2 4