Odpowiedzi

2010-03-06T11:44:32+01:00
Ukazując inną kulturę pokazują inny obraz świata
Zajmując się analizą psychologiczną bohaterów pozwalają lepiej zrozumieć własne "ja"
Poszerzają nasze horyzonty myślowe
Pozwalają przenieść się nam w najodleglejsze miejsca na świecie
Niektóre filmy rozważaja tematy z pogranicza fizyki i sf - chociażby podróż w czasie
Poruszając tematy z róznych dziedzin wiedzy dają nam informacje na tematy dotychczasowo przez nas nieznane
Pobudzają nasza ciekawośc w stosunku do niektórych zagadnień i naszą chęc poznawczą
Otwarte zakończenia pozwalają nam tworzyć alternatywne zakończenia i "rozruszać" tym wyobraźnię
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:48:03+01:00
Kino nie sprzyja wyobraźni, ponieważ małe dzieci mogą powtarzać niektóre sceny, które mogą być dla nich niebezpieczne. Niektórzy rodzice zabierają dzieci na filmy dla nich nieodpowiednie. I to wpływa na dalsze zachowanie dzieci. Młodsze dzieci często zachowują się tak jak aktorzy na filmie i potem robią głupie rzeczy.