Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T11:46:46+01:00
Przez swoje kłamstwa Pinokio dostał już wystarczającą nauczkę np . rósł mu nos. Miał wiele nie miłych przygód przez swoje kłamstwa. Nie był dobrym chłopcem, dopiero pod koniec książki się zmienił. kiedy Geppetto poważnie zachorował, wtedy chłopczyk pracował.
4 4 4
2010-03-06T11:47:10+01:00
Moim zdaniem kłamstwo powinno być karane, ponieważ dzięki karze osobie która skłamała łatwiej jest wyciągnąć wnioski swego złego postępowania na przyszłość.
5 5 5