Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T11:45:40+01:00
Ponieważ ony nie latają i są im potzrebne w pływaniu i wowodnym poruszaniu po lądzie:)
2010-03-06T11:45:59+01:00
Wytrzymałe są nie tylko kości ale także połączenia, które między nimi występują. ... pomiędzy niektóre narządy i szczeliny oraz do niektórych kości pneumatycznych. .... Ich puchowe pióra, leżące po stronie brzusznej ciała mogą chłonąć wodę. ... Dzięki nim pingwiny maja skuteczna ochronę przed wyziębieniem ciała. ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:46:38+01:00
NIe mogą posiadac pneumatycznych kości , bo im potrzebne s amocne i wytrzymałe kości, a kości pneumatyczne sa leekie, wypełnione powietzrzem , ułatwiają latanie, a przeciez pigwinny nie latają..wiec sa im nie potrzebne, w dodatku utrudniałby im życie