Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:57:54+01:00
Drog(a/i)........
W mojej szkole odbędzie się przedstawienie teatralne pt.".............."
Chciałabym ,aby pojawił się ktoś wyjątkowy.
Czy może pa(n/ni) przyjechać?
Odbędzie się w np.Krakowie o koło godz....!

Ewelina 151
2 1 2
2010-03-06T12:00:29+01:00
Może zacznę tak:
list zaczyna się od : Droga Zocho!
I od akapitu np. Piszę do ciebie, ponieważ.( minimum dwa zdania)
to wiesz? i tam dalej rozwinięcie na 2-3 akapity i zakończenie składające się z co najmniej 2 zdań . ;]

Jak ci napiszę cały list to będzie troszkę nie fer w stosunku do twoich kolegów którzy się namęczyli by to napisać.
wiec z wielką przyjemnością mogę ci podać temat na jaki możesz napisać.
taka moja propozycja, wpadła mi do łba. ; p

najpierw wybierz sobie kogoś do kogo będziesz pisać. musisz znać tego aktora, coś o jego życiorysie żebyś mogła się rozpisać. napisz do niego , że ostatnio przedstawialiście w teatrze jakąś tam scenke. OPISZ JĄ. jak wam wyszło.kto najlepiej się spisywał w tej roli/ potem możesz napisać że wszystkim się podobało lecz ty potrzebujesz jej zdanie na ten temat bo się dobrze na tym zna. że mile widziane są jakieś jej uwagi i propozycje na nowe scenki. Możesz napisać że jak jest chętna to niech wstąpi do waszego kółka teatralnego. że bylibyście wdzięczni. pomimo tego że opiszesz tą scenke to napisz że wyślesz jej przez e-maila nagranie z tej scenki .

napewno coś ci jeszcze wpadnie do głowy mam nadzieje.
mam nadzieję że pomogłam. ; ]
proszę o punkciki . i kiedyś kiedyś jakiś rew. ; p
4 1 4