Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T11:50:52+01:00
Imię pochodzi od " Dawid i Goliat". Znaczy, że zwycięży tylko czystym i dobrym sercem, a nie siłą.
3 4 3
2010-03-06T11:52:22+01:00
Jeśli chodzi o znaczenie religijne to Dawid był królem Izraela.
Jest to Imię pochodzenia Żydowskiego.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:52:47+01:00
Wybrałem imię na bierzmowanie Dawid .Dlatego ,że jest symbolem tożsamości narodowej, wzorem idealnego władcy. Sześcioramienna gwiazda Dawida umieszczona na fladze Izraela jest symbolem ojczyzny Żydów. Rzekomy związek tego znaku z królem Dawidem jest bardzo dyskusyjny ze względu na jego ważne znaczenie w okultyzmie, a także wzmianki w samej Biblii o bałwochwalczej gwieździe Kijjuna (Remfana) czczonej przez Izraelitów.
5 4 5