Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T17:24:25+02:00
Zapraszam
na bal przebierańców, który odbędzie się dnia 29 października tego roku od godziny 20 do północy. Obowiązują stroje własnoręcznie wykonane. Atrakcją wieczoru będą fajerwerki, zimne ognie i różne konkursy i niespodzianki,
w imieniu samorządu szkolnego, Jan Nowak
15 3 15
2009-10-21T17:26:24+02:00
Zaproszenie.

Zapraszam Panią (imię, nazwisko) na Bal przebierańców,
który odbędzie się w dniu (data)
w godzinach (w jakich godzinach się odbędzie)

Na balu obowiązuje strój wykonany własnoręcznie.
Główną atrakcją wieczoru będzie występ
wspaniałych komików oraz trzy-piętrowy tort.

Dobra zabawa gwarantowana!

(tutaj się podpisz)
9 3 9