Odpowiedzi

2010-03-06T11:54:42+01:00
No możesz ładnie zieleń, trawę, rośliny narysować. Może jakiś strumyk. Jako dach chmurki zrób, może nawet w kształcie dachu. I ludzi ;d

Coś takiego xp
4 2 4
2010-03-06T11:56:45+01:00
Możesz narysować niebo i dach a pod nim dużo ludzi i zieleni może jakiś las


ja przynajmniej tak to rozumiem myśle że pomogłam pozdrawiam :)
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:59:55+01:00
Może podziel kartkę na 2 części.
na 1 narysuj sam dach (błękitny z chmurkami) a pod nim dużo ludzi
i koniecznie też zwierzęta.I jakąś trawe i wogóle jasne kolory ,żywe
na 2 czerwone (krwiste)jezioro, z którego unoszą się czerwone kłęby dymu (jakieś przejrzyste dość) (na czarnym tle wszystko)
i musisz między 1 a 2 częścią wstawić przekreślony znak =
5 4 5