Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T18:33:45+02:00
KOŚCI DŁUGIE:
kośc udowa, promieniowa, łokciowa, ramienna, strzałkowa, piszczelowa
KOŚCI KRÓTKIE:
kośc nadgarstka, śródręcza, paliczki, śródstopia,
KOŚCI PŁASKIE:
mostek, łopatki, wyrostek mieczykowaty, kości czaszki, kość kulszowa, łonowa, i miednicza,
KOŚCI RÓŻNOKSZTAŁTNE:
kręgi, młoteczek, kość krzyżowa
14 2 14
2009-10-21T18:51:31+02:00
- Kości długie udowa,ramienia
- kości krótkie śródręcza,palców,śródstopia
-kości płaskie ,miednica,
- kości różnokształtne-kręgi
12 1 12