Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:31:07+01:00
Ciało człowiek pokrywane jest potem, który zapobiega przegrzaniu, wydostaje się na powierzchnie skóry przez gruczoły potowe (najwięcej jest ich pod pachami i na plecach), co więcej organizm również rozszerza naczynia krwionośne, aby krew nie od środka nie ogrzewała organizmu.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T13:06:16+01:00
Rozszerzają się naczynia krwionośne i zwiększa się skórny przepływ krwi, co ułatwia ochładzanie organizmu.
Wydzielanie się potu.