Odpowiedzi

2010-03-06T12:19:41+01:00
W niedziele i świta uczestniczyc we mszy świetej. to przykazanie jest mi najtrudniej zachowac poniewaz zamiast polezec sobie w łózku i poglądac telewizje musze isc do kościoła.
2010-03-06T12:21:04+01:00
W niedziele i święta nakazane uczestniczyć we mszy świętej.

Organizuje sobie tak czas poświęcić na msze niedzielną aby te trudności pokonać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:50:26+01:00
Dla mnie najtrudniejszym przykazaniem kościelnym jest "Troszczyć się o potrzeby wspólnoty Kościoł". Nie mam takich możliwości, żeby przynajmniej raz w roku posprzątać kościoł. Myślę, że jakbym mieszkał bliżej mojej parafii, wykonałbym to.