Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:27:46+01:00
1
Przepuszczanie powietrza przez skore
2
produkcja ciepła spowodowana wzrostem tempa przemian metabolicznych
3
Aktywność mięśniowa wysiłek fizyczny
4
podnoszenie wlosow
5
obniżenie tempa procesów metabolicznych
6
rozszerzenie naczyń krwionośnych skóry

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T13:06:51+01:00
Rozszerzają się naczynia krwionośne i zwiększa się skórny przepływ krwi, co ułatwia ochładzanie organizmu.
Wydzielanie się potu.