Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:26:22+01:00
Bądźmy świadkami miłości .
Film ten ukazuje nam wszystkie wartości miłości :
zaufanie , pomoc drugiej osobie , wrażliwość itp.
Miłość jest piękna ,dzięki niej stajemy się gotowi do założenia rodziny . Osoby zakochane są szczęśliwe i chętnie przeżywają na nowo dzień . w filmie jest ukazana para młodych ludzi ,którzy początkowo się nie lubią i z pewnością nie przypuszczaliby ,że połączy ich tak ogromne uczucie . Gdy się poznają bliżej od razu się w sobie zakochują . Lecz na ich drodze nagle staje chorba. Niestety dziewczyna wpada w nie uleczalną chorobę i umiera. Bądźmy świadkami miłości ,bo miłość to najpiękniejsze uczucie jakiego człowiek może doznać .
2010-03-06T14:38:58+01:00
Ten film pokazuje nam, że ta dziewczyna bardzo kochała pewnego chłopaka. Dlatego postanowiła, że on nie może się w niej zakochać, gdyż ona jest chora i gdy umrze on będzie załamany. On na początku nie zwracał na nią uwagi. Jednak potem ona zaczęła go uczyć jak grać w teatrze i wtedy dała warunek, że nie może on się w niej zakochać. Uznał, że nigdy tak się nie stanie, ale po paru tygodniach zaczął coś do niej czuć. Gdy dowiedział się o chorobie dalej z nią był. Postanowił spełnić jej wszystkie marzenia i udało mu się. W końcu wzięli ślub. Po 2 miesiącach dziewczyna zmarła, ale on uważa, że te dwa miesiące były najlepszym czasem w jego życiu. Tak, więc w tym filmie byłą pokazana prawdziwa miłość. Mimo choroby oni dalej się kochali.