Odpowiedzi

2010-03-06T12:25:20+01:00
Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.

To błogosławieństwo jest moim zdaniem najważniejsze, bo ludzie powinni być sprawiedliwi. Ja również chcę taka być i doznać życia wiecznego.
3 1 3
2010-03-06T12:46:09+01:00
Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią.

To błogosławieństwo obiecuje nagrodę ludziom dobrym, wrażliwym na krzywdę bliźniego. Sama staram się pomagać innym jak umiem. Uważam, że takich ludzi powinno być jak najwięcej, by cierpienia i krzywdy było jak najmniej. Dobro zawsze powraca - obiecuje Jezus tym błogosławieństwem.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:07:16+01:00
Moim zdaniem najważniejszym błogosławieństwem jest błogosławieństwo 6,które brzmi : "Błogosławieni czystego serca ,albowiem oni Boga oglądać będą."
Uzasadnienie :
Bóg namawia nas do tego,abyśmy przestrzegali dekalogu . Każdy człowiek jest grzeszny,ale powinien zastanawiać się nad popełnionymi czynami . Spowiedź Święta oczyszcza nasze serca z grzechów,dzięki temu możemy przyjąć Pana Boga do naszych serc. Czyste serce-to czyste sumienie . Warto najpierw pomyśleć , a później czynić . Dlatego też mając czyste serce Bóg przyjmie nas do swojej Świątyni .
Myślę,że pomogłem ;)
3 3 3