Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:26:18+01:00
Krzyz powinien być dla nas symbolem czci i szacunku. Na drzewie krzyża umarł Pan Jezus. Umarł za nasze grzechy, za nas oddał swoje swiete życie.
Dlatego powinnismy zwracać na krzyz szczególna uwagę, patrzeć na niego z miłoscia i szacunkiem, oddaniem.
Kazdy z nas ma także swoj wlasny krzyż. Jest to krzyz niewidzialny na naszych barkach. To wszystkie nasze troski, cierpienia i krzywdy, choroby. Wszystkie nasze cierpienia
11 4 11
2010-03-06T12:26:47+01:00
Krzyz jest znakiem meczesttwa, śmierci cierpienia. jest on barzdo wazny dla mnie poniewaz cała ansza wiara opiera sie na smierci JEzusa, przeciez było napisane ze przyjdzie na Swiat Zbawiciel i zbawi cały swiat. dlatego tez wypełniło sie wszystko co było napisace z Starym Testamencie.
5 2 5
2010-03-06T12:57:09+01:00
Dla mnie krzyż jest bardzo ważny. Przypomina mi o tym jak Jezus musiał za mnie cierpieć. Krzyż jest dla mnie symbolem męki. Gdyby nie ten krzyż to nie bylibyśmy zbawieni.
5 4 5