Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:31:58+01:00
Chodzi o to, że w dawnych czasach ludzie potrzebowali igrzysk tak samo jak chleba.
36 1 36
2010-03-06T12:33:54+01:00
Odruch bezwarunkowy – reakcja wrodzona (odruch), automatyczna, zachodzi przez pobudzenie odpowiednich receptorów, zakończeń nerwowych, nerwów czuciowych oraz pobudzenie organów efektorowych (głównie mięśni) poprzez nerwy ruchowe lub autonomiczne. Reakcja odruchowa przebiega bez uświadomienia, to znaczy, że nerwy wywołują odruch (pobudzają mięśnie) przed powiadomieniem mózgu.
czyli np kiedy dotkniesz reki malego dziecka(od środka) zacisnie ono rękę, albo mrugnięcie okiem, albo zamknięcie oka kiedy sie przestraszysz, albo w nie coś uderzy, czy też kichanie to tez bezwarunkowy organizmu(obronny/ochronny)
1 5 1