Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:40:19+01:00
Do R : Czy jak zobaczyłeś Julię od razu wiedziałeś, że ona zostanie twoją wybranką?
Do R : Co czułeś, gdy zostałeś wygnany?
Do R : Za co kochałeś Julię?
Do R : Czy czegoś żałujesz?
Do R : Czy zmieniłbyś coś, gdybyś wiedział jak zakończy się ta miłość?
Do R : Jak się czułeś, kiedy zobaczyłeś martwą Julię?
Do R : Kto jest twoim najlepszym przyjacielem i za co go darzysz przyjaźnia.
Do R: Co twoim zdaniem było najpiękniejsze w Julii?
Do R : Co czułeś, gdy dowiedziałes się, ze ma wyjsc za Parysa?
Do R : CZego nigdy nie zapomnisz?
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T12:40:39+01:00
Wywiad z Romeo
Z iloma poduszkami śpisz?
Najlepiej bez żadnej.

Co znajduje się pod twoim łóżkiem?
Obecnie nikt.

Lubisz związki na jedną noc?
Zależy

Jesteś zadowolony z bycia mężczyzną? Dlaczego?
Jestem zadowolony z tego kim jestem, lubię moje życie.

Jeśli mógłbyś rządzić światem przez jeden dzień co byś zmienił.
Hmm dużo rzeczy, z każdej mojej opowieści możnaby było nakręcić film.

Gdybyś miał własną stację telewizyjną co by w niej było?
Wiele dobrych filmów na weekendy takie jak: Galaxy Rangers, H-Man, X-man, Record of War and Ladoss, są super.

Lubisz być głośny czy cichy?
Taki i taki.

Jeśli miałbyś szansę by narodzić się na nowo, kim chciałbyś być i gdzie?
Jestem szczęśliwy tutaj gdzie jestem i także niechciałbym być nikim innym.

Co robisz w łóżku?
Spię nago, jest super.

Jesteś kobieciarzem?
Jeśli chcę...

Jesteś bardziej pracowity czy leniwy?
Pracowity.

Jest coś z takiego z czego jesteś bardzo dumny?
Tak, prawdziwi przyjaciele.

Co jest najważniejszą rzeczą w twoim życiu?
Prawdziwi przyjaciele.

Jaka jest najlepsza rada jaką mugłbyś polecić.
Podążaj za głosem serca

Śpisz z wypchaną maskotką?
Nie, wolę z kobietą.
9 1 9