Odpowiedzi

2010-03-06T13:22:00+01:00
CH3 - C = O
--------I
------- O-CH3 - ETANIAN METYLU (ESTER)

CH3-CH2-CH2-OH - PROPANOL (ALKOHOL)

CH3-CH2-O-CH - MRÓWCZAN ETYLU (ESTER)
-------------II
------------- O

CH3-CH2-C=O KWAS PROPANOWY
-------------I
-------------OH

CH3-CH2-C=O PROPANIAN ETYLU (ESTER)
-------------I
------------ O
-------------I
-------------CH2-CH3
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:48:14+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
13.4.4.
CH3-COO-CH3------------------octan metylu(etanian metylu)
CH3-CH2-CH2-OH--------------propanol
H-COO-CH2-CH3---------------mrówczan etylu(metanian etylu)
CH3-CH2-COOH----------------kwas propanowy
CH3-CH2-COO-CH2-CH3------propionian etylu
5 4 5