Odpowiedzi

2010-03-06T12:43:41+01:00
25+81=106
czyli przeciwprostokatna to pierwiastek z 106
Korzystasz z Twierdzenia Pitagorasa;)
2010-03-06T12:45:03+01:00
Wzór Pitagorasa:
a²+b²=c²
5²+9²=c²
25+81=c²
106=c² /√
c=√106

Pomogłem? Daj NAJ ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:45:27+01:00
A²+b²=c²
a=5cm
b=9cm
c=?

5²+9²=c²
25+81=c²
106=c²
c=√106

Odp. Długość przeciwprostokątnej wynosi √106 .
1 5 1