Podaj w przybliżeniu:
- do 1 m
4 m 47 cm , 8 m 28 cm , 79 cm , 8 dm , 3 m 5 dm

- do 1 dm
8 dm, 5 cm, 10 dm 9 mm, 3 dm 3 cm, 7 cm

- do 1 kg
4 kg 9 dag , 65 dag, 5 kg 500 g , 48 kg 50 dag

- do 1 zł
5 zł 82 gr, 10 zł 35 gr, 80 gr, 3 zł 50 gr, 25 gr

Proszę o pomoc, dla najlepszych dam wyroznienie! =*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:50:57+01:00
4 m 47 cm = 4m
8 m 28 cm = 8m
79 cm = 0m
8 dm = 1m
3 m 5 dm = 0m

8 dm = 8dm
5 cm = 1 dm
10 dm 9 mm = 10dm
3 dm 3 cm = 3dm
7 cm 1 dm

4 kg 9 dag = 4kg
65 dag = 1kg
5 kg 500 g = 6kg
48 kg 50 dag = 49kg

5 zł 82 gr = 6zł
10 zł 35 gr = 10 zł
80 gr = 1zł
3 zł 50 gr = 4zł
25 gr=0zł
2010-03-06T13:12:18+01:00
- do 1 m
4 m 47 cm = 4m ; 8 m 28 cm = 8m ; 79 cm = 1m ; 8 dm = 1m ; 3 m 5 dm = 4 m

- do 1 dm
8 dm, 5 cm = 9dm ; 10 dm 9 mm = 10dm ; 3 dm 3 cm = 3dm ; 7 cm = 1dm

- do 1 kg
4 kg 9 dag = 4kg ; 65 dag = 1kg ; 5 kg 500 g = 6kg ; 48 kg 50 dag = 49kg

- do 1 zł
5 zł 82 gr = 6zł ; 10 zł 35 gr = 10zł ; 80 gr = 1zł ; 3 zł 50 gr = 4 zł ; 25 gr = 0 zł