Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:49:25+01:00
Że się roztapia szybciej z posypaną solą niż bez soli
2010-03-06T12:50:12+01:00
Rozpuszczała się przez cały czas aż powstała woda.
Miałam takie doświadczenie na przyrodę.
1 4 1
2010-03-06T12:50:19+01:00
Zauważyłem że lód się stopił,ponieważ sól tak jakby wyjada lód.
Tak się robi w zimie np. na zamrożonych schodach do domu posypuje się żeby stopniał i żeby nie było tak ślisko na schodach.

proszę o naj
1 5 1