Odpowiedzi

2010-03-06T12:53:15+01:00
Zawody
-mechanic
-nurse
-dentist
-cookie
-spotsmen

hobby
-rugby
-hockey
-volyball
-basketball
-sports
-science
2010-03-06T12:58:26+01:00
Hej!!
Zawody:
-actor
-astronaut
-carpenter
-chef
-cheffouer
-dentist
-doctor
-dancer
-electrican
-economist
-farmer
-firemann
-footballer
-gardner
-hairdresser
-journalist
-lorry driver
-mechanic
-miner
-nurse
-offis worker
-plumber
-polic officer
-pilot
-secretary
-shop assistant
-singer
-scientist
-solaier
-taxi driver
-taecher
-vet

Hobby:
-basketball
-rugby
-volyball
-sports
-science
-hockey


Niestety nie zmam więcej hobby.
Mam nadzieję, że choc trochę Ci pomogłam.
Pozdro!!!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T13:26:20+01:00
Zawody:
-driver- kierowca
-policeman- policjant
-mechanic- mechanik
-secretary- sekretarka
-fireman- strażak
-doctor- doktor
-dentist- dentysta
-teacher- nauczyciel
-chef- szef kuchni
-shop asistant- asystent sklepowy
-nurse- siostra (szpital)
-sailor- marynarz
-pilot- pilot
-actor- aktor
-signer- piosenkarz
-dancer- tancerz
-astronaut- astronauta
-computer scientist- informatyk
-cooker- kucharz
-baker- piekarz
-menager- menadżer
-scientist- naukowiec
-agent- agent
-spy- szpieg

Hobby:
-postcard- pocztówki
-stamps- znaczki
-coins- monety
-stones- kamienie
-music- muzyka
-computer games- gry komputerowe
-football- piłka nożna
-rugby- rugby
-volleyball- siatkówka
-basketball- koszykówka
-films- filmy
-animals- zwierzęta
-books- książki
-comics- komiksy
-photographs- zdjęcia
-posters- plakaty
-autographs- autografy
-stickers- naklejki
-shells- muszelki
-mascots- maskotki
-mugs- kubki
-science- nauka

myślę że pomogłem
liczę na naj