Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:58:12+01:00
Poszukuje Krolestwa Bozego w sobie, czytajac Ewangelie, modlac sie i chodzac na niedzielna msze. Kiedy tylko moge chodze takze czesciej,wsluchuje sie w slowa ktore kieruje do nas Bog i probuje je zrozumiec. Poza soba Krolestwa szukam tez w ludziach ktorzy mnie otaczaja i probuja mi pomoc zmienic sie,aby po smierci moc tam trafic.
licze na najl.;]
1 5 1
2010-03-06T13:21:30+01:00
Najpierw poszłam o koleżanki i zobaczyłam jaącą karetkę na sygnale [tio jeen znak królestwa bożego].Następnie chwilę patrzyłam wnuczkę pomagającą chorej babci [to drugi.......].Więc gdy już wracałam od koleżanki widziałam jak chłopiec pomaga mamie nosić zakupy[to trzeci.......]!
1 5 1