Wszystkie zadania domowe

matematyka

napisz 4 kolejne liczby podzielne przez 3 większe od 40.Jeżeli jest wśród nich liczba podzielna przez 9 obwiedz ją kółkiem

zad2 napisz cztery kolejne liczby podzielne przez 9 więkasze od 100

zad3

podane są trzy kolejne liczby naturalne podkreśl liczbe podzielną przez3

a 66,67,68
b 81,82,83
c 101,102,103
d 1011,1012,1013
e 1110.1111,1112
f 4222,4223,4224

zad4

ułuż prawdziwe zdanie

wśród każdych
jest zawsze
trzech kolejnych
liczb naturalnych
dokładnie jedna
liczba
podzielna przez 3


zad5

w okienko wpisz taką cyfre aby otrzymana w ten sposób liczba była podzielna przez:

a) 3: 648.. 435.. 102..4

b) 9: 1257.. 54..67 602..2


zad6
napisz takie trzy liczby pięciocyfrowe których suma cyfr jest równa 27 i cyfra jedności jest równa

2..................... 5............... 0...........

b)przez jakie liczby dzieli sie każda z napisanych przez ciebie liczb

zad7
liczbę umieszczoną w kółku połącz z taką liczbą w prostokącie która jest jej wielokrotnością

korzystaj z tych liczb: 8 853 750, 5 753 700, 266 775, 67 890

wielokrotności liczb:

2:
5:
10:
100:
25:
9:
3:



pomocy

2

Odpowiedzi

2010-03-06T12:53:10+01:00
Zad.3
a 66
b 81
c 102
d 1011
e 1110
f 4224
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T12:58:00+01:00
Zadanie 1.
3 9 12 21 18 15 33 36 39
zadanie2.
102 108
zadanie3.
a. 66
b.81
c. 102
d. 1110
e. 4224
tee są podzielne przez 3
zadanie 4.
9 2 9