1.napisz wyrażenie algebraiczne.
a)suma liczb a i-3.
b)różnica liczb n i-7
c)iloczyn liczb x i y
d)iloraz liczb-5 i m
e)podwojona suma liczby b oraz iloczynu liczb 2 i a
f) kwadrat różnicy liczby 20 oraz ilorazu liczb x i y
g)iloczyn sumy kwadratów liczb a i b przez różnicę liczb a i b.

2.zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego rozwiązanie zadania.
a) ile sekund stanowi q godzin i q minut?

3. cena 1 metra materiału jest równa 28zł. oblicz cenę 1 metra materiału po podwyżce 0 y %.

pomużcie

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T12:59:32+01:00
Zadanie 1.

a = (-3)
n- (-7)
xy
-5:m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:04:12+01:00
1
a)a+(-3)
b)n-(-7)
c)x*y
d)-5/m
e)(2*a+b)*2
f)(x/y-20)*(x/y-20)
g)












2010-03-06T13:13:19+01:00
A) a+ (-3)
b) n- (-7)
c) x*y (* to znak mnożenia jak coś :D)
d) -5:m
dalej nie umiem :DD