Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:02:56+01:00
Jako radan gminy napewno zadbałabym o jej wygląd. Zaczęłabym od poprawienia stanu małych i dużych ulic. Szczególną uwagę zwróciłabym na śmieci, których jest pełno na każdej ulicy. Chciałabym przekonać innych radnych do wynajęcia firm, które za niewielką sumę pieniędzy regularnie sprzątałybym naszą gminę. Zadbałabym równierz o większą ilość zielonych terenów. Trzeba posadzić więcej drzew i kwiatów, aby nasza gmina stała się bardziej "zielona". Zadbałabym równierz o pojemniki do segregacji śmieci. Jest to bradzo ważny element życia codziennego każdego z nas. Postarałabym się o dotacje dla państwowych instytucji takich jak szkoły, szpitel, czy komisariaty policji. Zadbałabym też bezpieczeństwo mieszkańców.
1 5 1
2010-03-06T13:08:43+01:00
Gdybym został radnym gminy to po pierwsze umiliłbym życie jej mieszkańcom poprzez załatanie niektorych dróg gminnych, gdyż ulice w okolicy w ktorej mieszkam są badrzo stare i mają wiele "usterek". Patrząc od strony rozrywkowej mieszkańców organizowalbym więcej zabaw takich jak dzień kobiet czy dzień mężczyzn albo więcej zawodów sportowych, żeby umilić czas dziecią. Oczywiście wiem, że gdybym był takim radnym to nie mógł bym decydować o wszystkim sam, ale pisał bym prośby do wyższych szczebli państwowych o np. dofinansowanie jakiegoś z moich projektów. Na zebraniach radnych podawałbym nowe propozycje dotyczące budowy nowej szkoły i basenu krytego, ponieważ niedługo zbliża sie euro 2012, a niedaleko mojej miejscowości bedą mieszkali zawodnicy dróżyn a jak wiadomo beda chcieli się zrelaksować i odpocząc, dlatego uważam że taki plan który zaoferowałbym przydałby się. Idąc w inną stronę, zaproponowałbym także konkurs na najpiękniejszą wieś albo dzielnicę w gminie. Taki konkurs zmobilizowałby dużo osób do działania i myślę że nasza okolica zmieniłaby się na lepsze, bo jak wiemy taki konkurs doprowadziłby do zbiórki śmieci w lasach. Jest jeszcze wiele spraw, które bym zrealizowal i które doszlyby do skutku, ponieważ uważam, że takie projekty, które powyżej podałem mogą zmienić naszą okolicę.
1 5 1