Odpowiedzi

2010-03-06T13:02:05+01:00
Sprowadzić na manowce- Zdemoralizować kogoś, sprowadzić kogoś na złą drogę.
Patrzeć przez palce- Traktować coś pobłażliwie, udawać, ze się czegoś nie widzi.
Pasuje jak wół do karety- Nie nadawać się do czegoś, nie pasować.
Łysy jak kolano- Całkowicie łysy na głowie.

To ze słownika związków frazeologicznych.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:03:01+01:00
1.Sprowadzić na manowce - Dawać zły przykład postępowania, wybrać złą drogę.
2.Patrzeć przez palce - Patrzeć z przymrużeniem oka, patrzeć nie dokładnie, nie zwracać bacznej uwagi.
3.Pasuje jak wół do karety - nie pasuje do siebie, jest bez gustu i smaku.
4.Łysy jak kolano - goły, nagi, bez włosów.
11 3 11
2010-03-06T13:08:34+01:00
A) oszukać kogoś
b) nic nie widzieć
c) coś do czegoś nie pasuje
d) wo gule nie ma się włosów na głowie

Mam nadzieję że mogłem pomóc:)
8 2 8