Odpowiedzi

2010-03-06T13:00:50+01:00
Jak katar to krople najlepiej ;)
ból mięśni to białko jedz
stan podgorączkowy to jakieś tabletki , że gorączkę zbić
osłabienie przespać sie ;
ból głowy - tabletki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T13:02:45+01:00
Ja na katar biorę sudafet (ale nie polaecam go jeśli przy braniu go zamierzasz prowadzic samochód).A najlepszym rozwiązaniem jest wizyta u lekarza. On cię zbada i wypisze receptę.

Na ból mięsni najlepszy jest magnez


Na ból głowy
Masaż

Przed wykonaniem masażu rozetrzyj na palcach nalewkę bursztynową (dostępna w sklepach zielarskich), olejek różany, szałwiowy, tymiankowy lub rozmarynowy.

Masaż skroni. Skronie ugniatamy równocześnie używając do tego palca wskazującego i środkowego, ruchem zgodnym z ruchem wskazówek zegara. Okrążenia powtarzamy około 30 razy nie odrywając przy tym palców od skroni.

Masaż czoła. Palce przesuwamy okrężnymi ruchami od środka czoła (tuż nad brwiami) do skroni. Czynność tą wykonujemy 3 razy. Masaż czoła kończymy naciskając zagłębienia skroni. Naciskamy coraz mocniej przez około 5 sekund. Końcowy ucisk nie powinien być bolesny lecz przyjemny i orzeźwiający.


A tamte nie wiem
2010-03-06T13:16:25+01:00
Weź apap i idż pilnie do lekarza