Odpowiedzi

2009-10-21T17:34:52+02:00
1)Szczepieni się.
2)Domowe sposoby dbania o siebie.
3)Ubieranie sie odpowiednio do pogody.
4)Zdrowa dieta.
5)Odpowiednia dzienna porcja witamin.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T17:39:12+02:00
- unikać kontaktu z osobami zarażonymi
- unikać komunikacji zbiorowej
- jak najczęściej myć i dezynfekować ręce
- nie witać się przez podanie reki i poprzez całowanie
- podczas kichania zasłaniać usta i nos chusteczką higieniczną
- unikać dotykania oczu, nosa i ust
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-21T17:41:02+02:00
1.picie herbaty z sokiem z malin lub z cytryną i miodem- łagodzi ból gardła.
2. inhalacje z roztworu soli kuchennej (łyżeczka na kubek wrzącej wody), naparu kwiatu lipy, szałwii.
3. sposobem na grypę jest wygrzanie się 5 dni w łóżku. Osłabiony organizm musi odpocząć.
4. trzeba często wietrzyć mieszkanie, by pozbyć się wirusów i wpuścić świeże powietrze. Temperatura w domu nie powinna przekraczać 20 st. C.
5. W grypie zalecana jest dieta lekko strawna. Najlepiej podać choremu coś płynnego, np. kisiel, zupę jarzynową, kaszkę na wodzie lub mleku.
6. jedz warzywa, najlepiej na surowo lub ugotowane na parze. Owoce jedz z umiarem, zwłaszcza te słodkie, bo dużo w nich kalorii 
Uzupełniaj niedobór Wit. C
1 5 1