Mam zadania z historii i ich nie umiem proszę o pomoc ;)
z tematu '' Początek Średniowiecza ''

zad.1
Wypisz pojęcia które są związane z islamem.
Biblia , Allach , patriacha , Koran , pop , muzułmanie , papież , Mahomet , cerkiew , kalif.

prosze wybrać te które są związanae z islamem.

zad 2.
Połącz pojęcia z wyjaśnieniami. Jedno z pojęć jest tu niepotrzebne.

majordom -
pop -
beduin -
wiking -
kalif -

to są wyjaśnienia :
• jeden z następców proroka Mahometa
• najwyższy urzędnik na dworze Merowingów
• duchowny w kościele prawosławnym
• wojownik skandynawski

Proszę o pomoc !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:01:37+01:00
1.
Allach, Koran, muzułmanie, Mahomet, kalif.

2.
majordom - najwyższy urzędnik na dworze Merowingów
pop - duchowny w kościele prawosławnym
beduin -
wiking - wojownik skandynawski
kalif - jeden z następców proroka Mahometa

2 3 2
2010-03-06T13:09:02+01:00
Zad.1
Allah, patriarcha,koran,muzułmanie
zad.2
majordom- najwyższy urzędnik na dworze Merowingów
pop- duchowny w kościele prawosławnym
beduin-
wiking- wojownik skandynawski
kalif- jeden z następców proroka Mahometa
2 3 2