Odpowiedzi

2010-03-06T13:10:27+01:00
Mogą być odpowiedzią ale trzeba się w nie wsłuchać i zrozumieć bardzo uważnie.No może w życiu codziennym pismo św. nie jest tak potrzebna ale napewno ważna i niekiedy przydatna.


Lili:***
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:16:02+01:00
Uważam,że słowa zawarte w piśmie świętym mogą być odpowiedzią trudne pytania współczesnego świata,ponieważ Bóg w swoich słowach chce nam napewno coś przekazać,być może chce odpowiedzić na nasze pytania i mówi nam jak powinniśmy żyć.