Odpowiedzi

2010-03-06T13:04:18+01:00
1.Na przykład drogowy
2.zasób środków finansowych bądź majątkowych przeznaczonych na jakiś cel.
3.Wiszą na twoich ścianach , są w gazetach
4.Inaczej umówienie sie z kimś
5.Oddają głosy
6.członek rady
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:10:18+01:00
Mandat- nalozona kara pod wzgledem prawnym
fundusze- zasob srodkow finansowych
plakat- rodzaj wyrobu graficznego
spotkanie- zobaczenie sie, umowienie
wyborcy- osoby uprawnione do glosowania
radny - osoba ktora skonczyla 18 lat i jest czlonkiem samorzadu np.rady gminy