Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T13:06:49+01:00
Współczesny Samarytanin nie powinien odmawiać nikomu pomocy, powinien być wrażliwy na cierpienie innych, uprzejmy. Jednak w dzisiejszych czasach bardzo trudno zauważyć bezinteresowną pomoc wśród ludzi, pomocne w tym mogą byc tzw. "wolontariaty", w których zazwyczaj młodzież okazuje pomoc i zrozumienie potrzebującym.
33 4 33
2010-03-06T13:07:37+01:00
Współczesny Samarytanin powinien cechować się:
bezinteresownością
pomocną dłonią
dobrą radą
bezwzględnością
miłosiernością
cierpliwością
współczuciem
11 2 11